نوشته شده توسط : mehrdad taheri

شما چه چیزی را جهت نوشتن پست عالی وبلاگتان نیاز دارید ؟ با استفاده از چک لیست سئو بلاگ مطمئن شوید که شما همه چیز را تحت پوشش قرار می­دهید

 

۱-در مورد کلمات کلیدی چک لیست سئو بلاگ تحقیق کنید

شما می­خواهید پست­های وبلاگ خود در موتور­های جستجو دارای امتیاز شوند.بنابراین مطمئن شوید که چک لیست سئو بلاگ شما در موضوعی است که جهت استراتژی سئو بکار می­رود.همیشه با کلمه کلیدی پژوهشی آغاز می­شود راهنمای نهایی ما در تحقیق کلمات کلیدی را جهت اطلاعات بیشتر مطالعه کنید

۲-پست وبلاگ خود را آماده کنید :

همه نوشتن ها با آماده سازی آغاز می­شود.شما باید در مورد آنچه می­خواهید بگویید و به چه کسی می­خواهید بگویید باید فکر کنید . این برای درک موضوع مهم است نوشته مناسب نیز اماده سازی نیاز دارد.

این باعث می­شود ابتدا در مورد ساختار چک لیست سئو بلاگ و بهینه سازی آن فکر کنید و سپس شروع به نوشتن کنید. ساختار نوشته اسکلت متن می باشد ، این کمک خواهد کرد.

چک لیست سئو بلاگ

۳- شروع به نوشتن کنید

اگر شما با دقت پست­های وبلاگ خود را آماده کرده اید اکنون زمان نوشتن است. نوشتن می­تواند سخت باشد.مطمن شوید که قلم بر روی کاغذ قرار گرفته باشد ( انگشتان بر روی صفحه کلید) جملات ساخته می شود.اگر پست­های شما به دقت آماده شده باشد ، نوشتن برای شما سخت نخواهد بود. در این زمان نوشتن غلط املایی بیش از حد مهم نیست و فقط شما را از جریان نوشتن خارج می­کند.

محتوای جستجوگر­ها :

یاد بگیرند چگونه به تحقیق در مورد کلمات کلیدی، چگونه به ساختار سایت خود و چگونه به نوشتن مطالب دوستانه سئو بپردازند.

۴- خوانایی مقالات سئو یا هر نوع دیگر را چک کنید

هنگامی که اولین پیش نویس متن شما نوشته شده است ، آن زمان برای اصلاح غلط املایی می­باشد. شما باید با دقت متن را بخوانید و از پست وبلاگ خود مطمئن شوید که جملات شما به زیبایی بیان شده اند.

پست­های وبلاگ باید به خوبی قابل خواندن باشند .از جستجوگر Yoast جهت نمره خوانایی مطالب که سبز نشان از مطلب با قابلیت خوانایی بالا و مناسب ، رنگ زرد معمولی و رنک خاکستری هشدار می باشد را استفاده کنید. بررسی متن به شما اجازه خواهد داد که جملات بزرگ و مجهول را حذف کنید.

۵- بررسی اهداف سئو خود

اگر شما می­خواهید یک وبلاگ عالی داشته باشید باید توسط بهینه سازی موتور­های جستجو (Search Engine Optimization ) دارای امتیاز خوبی شود برای این منظور مقاله چگونه محتوای سئو شده بنویسیم را مطالعه نمایید.اگر شما با تحقیق کلمات کلیدی شروع کرده اید پست­های وبلاگ خود در مورد کلمات کلیدی باشند این برای استراتژی سئو مفید می­باشد. با استفاده از تجزیه و تحلیل جستجوگر Yoast از بررسی همه کار­های جهت استراتژی سئو مطمئن شوید

چک لیست سئو وبلاگ

۶- آمار انتشار

گام نهایی در  انتشار پست وبلاگ این است که ضربه ای باانگشتان مبارک به دکمه انتشار بزنید تا پست منتشر شود. مطمئن شوید که شما پست وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی ( شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ،فیس بوک ، اینستاگرام و پینترست ) نیز به اشتراک بگذارید. رسانه ­های اجتماعی یک ضرورت برای رشد و بازاریابی وب ­سایت شما است .این به نظر شما و مخاطبان و موضوعات که بر رسانه­ های اجتماعی مناسب قرار­گرفته اند ، بستگی دارد.

 

نتیجه گیری از موارد فوق

هر پست وبلاگ باید با اجرای تحقیق در مورد کلمه کلیدی شروع می­شود. مطمئن شویدکه شما زمانی را برای آماده سازی پست­های وبلاگ خود صرف می کنید. بعد از نوشتن پست­ها با استفاده از جستجوگر Yoast به بررسی خوانایی و سئو پرداخته می­شود که این امر اجازه می­دهد پست انشار یابند  و وبلاگ جذاب و عالی ساخته شود.

منبع:چک لیست سئو بلاگ



:: برچسب‌ها: استراتژی سئو , چگونه محتوای سئو شده بنویسیم , سئو , رسانه های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1395 | نظرات ()